Kroz primere će biti pokazano kako se lako mogu postići funkcionalni ciljevi STEM predmeta i to na brži i manje zahtevan način kroz izbegavanje šablonskih zadataka, a uvođenjem raznovrsnih aktivnosti, pitanja i diskusije. Saznaćete i kakva je uloga nastavnika na tom putu, te i na koji način se menja fokus učenja kroz pronalaženje uvek novog mehanizma podučavanja. Da li ste nekada razmišljali o restauraciji Trijumfalne kapije, fontanama u Versajskoj palati ili možda o krstarenju Senom i to sve na času matematike? Na ovom predavanju imaćete priliku da vidite kako se na kreativan način putuje i uči i to bez razmišljanja o pasošu, avionskim kartama i ulaznicama. Da li ste nekada razmišljali o restauraciji Trijumfalne kapije, fontanama u Versajskoj palati ili možda o krstarenju Senom i to sve na času matematike? Na ovom predavanju imaćete priliku da vidite kako se na kreativan način putuje i uči i to bez razmišljanja o pasošu, avionskim kartama i ulaznicama.
Category: SonSVebinar