Jezik je ključan za znanje i društvenu participaciju. Već u osnovnoj školi, jaz između veština trebalo bi da bude zatvoren sistematskim promovisanjem jezika. Eksperimenti na prirodnim naučnim pojavama u svakodnevnom životu sa pristupom zasnovanim na istraživanju posebno su pogodni za promociju jezičkih veština.
U novom projektu za nastavnike nauka na sceni „Kuća Lili“ međunarodni nastavnički tim od deset nastavnika u osnovnim školama razvio je nastavnu brošuru koja nudi konkretne ideje i praktične savete za praktične eksperimente.
U kupatilu, kuhinji i dnevnoj sobi deca nailaze na “neobjašnjiva” zapažanja koja ispituju zabavnim eksperimentima, istovremeno obučavajući svoje jezičke veštine. Ove eksperimentalne jedinice su dopunjene metodološkim preporukama. Različiti nivoi teškoća teksta i zadataka uzimaju u obzir satove mešovitih sposobnosti u učenju i veštinama i pomažu u stvaranju inkluzivnih lekcija.
Brošura je objavljena 21. septembra 2018. u Briselu, a nakon prezentacije održane su praktične radionice.
Više o brošuri >>