More
April 1, 2020 All Day
European Code League!
Poštovani nastavnici,
Bilo da se radi o prepoznavanju govora, digitalnim asistentima ili autonomnoj vožnji: svakodnevni život postaje sve digitalniji. Stoga je sve važnije znanje kodiranja.
Science on Stage EU želi da podstakne nastavnike STEM-a da integrišu kodiranje u svoje nastavne planove. Zbog toga smo prošle godine objavili brošuru “Kodiranje u STEM edukaciji” link. Publikacija je namenjena nastavnicima u osnovnim i srednjim školama i pruža jednostavne i zanimljive nastavne projekte koji uključuju kodiranje.
Da bi privukli još više nastavnika da se uključe u programiranje, Science on Stage je pokrenuo „Evropsku kod ligu“. Na ovom međunarodnom takmičenju pozivamo STEM nastavnike da predstave svoje inovativne projekte kodiranja u učionici.
Sa poštovanjem, Science on Stage Srbija
Pridružite se evropskoj kod ligi!
Pozivamo vas i vaše učenike da kreativno predstavite svoje inovativne projekte kodiranja za STEM nastavu u osnovnim i srednjim školama u Evropskoj kod ligi.
Tražimo…
Projekte kodiranja koje ste razvili sa svojim učenicima.
Možete koristiti digitalne alate kao što su mikrokontroleri (Arduino, Raspberry Pi, Calliope, itd.) I / ili različita programska okruženja i jezike (Snap !, Scratch, C ++, itd.).
Svi evropski STEM nastavnici od osnovne do srednje škole mogu učestvovati zajedno sa učenicima.
Kategorije su:
- Osnove nauke Kako funkcioniše svet oko nas? Studenti simuliraju, analiziraju i istražuju naučne pojave pomoću digitalnih alata.
- Mikrokontrola sveta Kako da koristimo digitalne alate za povezivanje sa svetom oko nas? Učenici dizajniraju, kodiraju i grade različite aplikacije za interakciju sa okruženjem (Internet of Things, interfejs robota, daljinski upravljač i automatizacija, veštačka inteligencija itd.)
- Životna sredina Kako možemo da koristimo digitalne alate za istraživanje i zaštitu prirode i naše životne sredine? (Implementacija simulacije, mikrokontrolera, senzora itd. Za aspekte zaštite životne sredine)
Inspiraciju možete pronaći u nastavnom materijalu „Kodiranje u STEM obrazovanju“ ovde
Šta moram poslati da bih se prijavio?
Kompletna prijavna dokumentacija
- Plakat (digitalni format) koji dokumentuje vaš projekat dizajniran od strane učenika
- Kratki film (maksimalno 2,5 minuta) o vašem projektu koji su napravili učenici Kompletne dokumente pošaljite e-poštom na adresu coding@science-on-stage.eu. Video možete poslati putem usluga kao što su Google Drive, Wetransfer ili Dropbox.
Preuzmite obrazac plakata, zahteve za vdeo i uputstva: ovde
Rok za prijavu je 1. april 2020. godine.
KRITERIJUMI
U procesu evaluacije žiri će rangirati sve prijave koristeći sledeće kriterijume:
- Kvalitet projekta (relevantnost teme, održivost i doseg projekta, didaktički pristup, iskustvo učenika itd.)
- Kreativnost (inovativnost projekta i implementacije)
- Aktivno uključivanje učenika (učenje zasnovano na istraživanju, timski rad, kreativno razmišljanje, projektna nastava itd.)
- Predstavljanje rezultata (sadržaj i kvalitet postera i videa)
Šta će se dalje dešavati?
- Žiri će izabrati 10 najboljih timova iz svih prijava (3 učenika i 2 nastavnika po ekipi). Oni će svoje rezultate predstaviti na međunarodnom finalu.
- Finale Evropske kod lige odigraće se od 18. do 19. septembra 2020. godine u Technoseumu u Mannheimu u Nemačkoj.
- Odlučujući kriterijumi za žiri su kreativnost, aktivno učešće učenika, sadržaj i prezentacija rezultata projekta.
- Nagrade su učešće na Evropskom festivalu Science on Stage 2021. za nastavnike, a za studente iznenađenje.
Budite informisani: Pretplatite se na naš newsletter!
Svi projekti i aktivnosti u okviru projekta ‘Coding in STEM Education’ su podržani od strane SAP SE.
Za detaljnije informacije kontaktirajte info@science-on-stage.eu ili sonsserbia@institut.edu.rs