Šta je European Code League?
Pozivamo vas i vaše učenike da postanete kreativni i predstavite svoje inovativne projekte kodiranja za STEM lekcije u osnovnim i srednjim školama u Evropskoj kod ligi.
Science on Stage Europe poziva STEM nastavnike osnovnih i srednjih škola iz Srbije da se sa svojim učenicima priključe takmičenju koje će im omogućiti da kreativno predstave svoje inovativne projekte kodiranja i integrišu znanje, veštine i entuzijazam prema programiranju kroz „European Code League“.
Tražimo …
Projekte kodiranja koje ste razvili sa svojim studentima.
Možete slobodno koristiti digitalne alate kao što su mikrokontroleri (Arduino, Raspberry Pi, Calliope, itd.) I / ili različita programska okruženja i jezike (Snap !, Scratch, C ++, itd.).
ROK ZA PRIJAVU JE 1.DECEMBAR
Reč je o međunarodnom takmičenju na kom pravo učešća imaju svi evropski STEM nastavnici zajedno sa svojim učenicima.
Šta vam je potrebno za učešće na takmičenju?
Šta moram poslati da bih se prijavio?
- Kompletna dokumentacija za prijavu (Skinuti)
- Plakat (digitalni format) koji dokumentuje vaš projekat koji su osmislili učenici (preuzmite primer postera i uputstvo)
- Kratki film (najviše 2,5 minuta) o vašem projektu koji su napravili učenici (preuzmite video zahtevi i uputstva)
Kompletnu dokumentaciju pošaljite e-poštom na coding@science-on-stage.eu. Video možete poslati pomoću Google Drive, wetransfer ili Dropbox.
Krajnji rok za prijave je 1. decembar 2020 .
Koje takmičarske kategorije postoje?
- Osnove nauke (Kako funkcioniše svet oko nas? Učenici simuliraju, analiziraju i istražuju naučne pojave pomoću digitalnih alata.);
- Mikrokontrola sveta (Kako da koristimo digitalne alate za povezivanje sa svetom oko nas? Učenici dizajniraju, kodiraju i grade različite aplikacije za interakciju sa okruženjem – Internet of Things, interfejs robota, daljinski upravljač i automatizacija, veštačka inteligencija itd.);
- Životna sredina (Kako možemo da koristimo digitalne alate za istraživanje i zaštitu prirode i svoje životne sredine? Implementacija simulacije, mikrokontrolera, senzora itd.).
Ideje i inspiracije za projekte kodiranja možete pronaći u brošuri „Kodiranje u STEM obrazovanju“, dostupnoj na linku OVDE.
Koji su kriterijumi takmičenja?
U procesu evaluacije žiri će rangirati sve pristigle prijave koristeći sledeće kriterijume:
- kvalitet projekta (relevantnost teme, održivost i doseg projekta, didaktički pristup, iskustvo učenika itd.);
- kreativnost (inovativnost projekta i implementacije);
- aktivno uključivanje učenika (učenje zasnovano na istraživanju, timski rad, kreativno razmišljanje, projektna nastava itd.);
- predstavljanje projekta (sadržaj, prezentacija, kvalitet postera i videa).
Šta očekuje takmičare?
- Žiri će odabrati 10 najboljih timova (3 učenika i 2 nastavnika po timu). Svoje rezultate moći će predstaviti na međunarodnom finalu.
- Finale European Code League održaće se od 28. do 29. maja 2021. u Technoseum-u u Mannheimu u Njemačkoj.
- Odlučujući kriterijumi za žiri su: kreativnost, aktivno uključivanje učenika, sadržaj i prezentacija rezultata.Nagrade su učešće u Evropskom Science on Stage festivalu 2022 za nastavnike i iznenađenje za učenike.
Budite informisani: Pretplatite se na naše novine!
Svi projekti i aktivnosti u okviru projekta „Coding in STEM Education” podržani su od strane SAP SE.
Za više informacija o takmičenju možete nam se obratiti na broj telefona: +381 (0)11/40-11-260 ili na imejl-adrese: sonsserbia@institut.edu.rs i info@science-on-stage.eu.